söndag, maj 22, 2011

Flyttar

Jag undersöker nu möjligheterna att flytta min blogg så att jag kan lösenordsskydda/bjuda in läsare. Jag har fått veta att en person med ett osunt "intresse" av vår familj följer bloggen och vill inte ge henne möjlighet att läsa om våra liv mer. Inte för att jag har något att dölja i min blogg, utan för obehagskänslan det lämnar att veta att en person som tycker så in i bomben illa om oss följer mitt liv år efter år.

Så inom kort kommer adressen till min nya blogg och då får man helt enkelt höra av sig om lösen.

Så länge blir det nog ganska tyst här inne.

Hörs!

4 kommentarer:

KakanH sa...

Fy så läskigt. Förstår ditt beslut mycket väl.

Maria sa...

Hej Frida!
Usch vad obehagligt. Förstår dig till fullo! Jag vill gärna fortsätta följa din blogg om det är ok! Tycker du skriver så bra och sen är vi ju i samma situation ungefär. Jag är också hemmamamma och kommer fortsätta med det några år till, åtiminstone till dess att vår yngsta som är sju år nu, blir sådär tio någonting. Han har dessutom adhd och har det bäst hemma i lugn och ro!
Så hoppas verkligen jag kommer att kunna fortsätta följa dig sen också!

Ha det så bra du kan! Hoppas vi hörs fortsättningsvis också!!
Kram Maria i Värmland

Anonym sa...

Hej Frida,

es ist sehr schade, dass Du Deinen Blogg schließt oder änderst. Ich lerne nämlich damit mein Schwedisch zu verbessern.
Deine Texte sind gut verständlich und interessant.
Aber ich verstehe Deine Sorgen.

Alles Liebe
Ingrid aus Dortmund.

Frida sa...

Hej Karin! ja det känns ganska obehagligt. Hoppas du hänger med till min nya blogg :) Maila så hör jag av mig med lösen.

Hej Maria! Maila mig så får du lösen till nya bloggen. Jätteroligt att du vill fortsätta läsa hos mig! kram

Hej Ingrid! Danke! Maila mig så får du adress till min nya blogg!